Invoice HUB by Charlie-India

Digitális számlamenedzsmenttel a számlakezelési költségek
a papír alapúhoz képest 60-80%-kal csökkenthetők

Digitális számlamenedzsment egyszerűen

  • Közepes és nagyvállalatoknak
  • Teljes körű megoldás a szállítói számlák digitális kezelésére – legyen az papír, pdf vagy e-számla
  • Kimenő API alapú számlázás
  • Nagyvállalati szintű biztonság
  • Számlaarchívum

Mikro- vagy kisvállalat vagyok, mit tegyek?

Amennyiben Ön mikro- vagy kisvállalkozás, az alábbi termékeket ajánljuk:

 

Funkciók

Számlabefogadás

  • Egyablakos számlabefogadás elektronikus, papír és pdf számlák esetében 
  • ERP-be továbbítható számlaadatok 
  • NAV API alapján szállítói számlaadatok rögzítése

Számlaküldés

  • Elektronikus számlaküldés vevőinek 
  • Számlaküldés banki rendszerekbe (OTP eBIZ, Budapest Bank) 
  • NAV online adatkapcsolat 
  • Egyszerű adatkapcsolat az ERP-vel

Számlaarchívum

  • Vevő és szállítói számlák digitális archiválása 
  • Megoldást ad a papír és elektronikus számlák digitális archiválására

Csomagok

 

Free

0 Ft

Belépő ingyenes csomag azoknak, akik nem igénylik a folyamatos adatkapcsolatot az
ERP-jükkel

Invoice HUB S

299.000 Ft/év

Alap csomag azon vállalatok részére, akik szeretnék automatizálni a kimenő számlázási folyamatukat, valamint a számlabefogadási folyamatot is, egyedi rendszer kapcsolatok (ERP, fizetési megoldások) kialakításának lehetőségével

Invoice HUB M

599.000 Ft/év

Azon vállalatok igényeit kielégítő csomag, ahol a bejövő számlák jóváhagyása több személy által történik. +S csomag teljes funkcionalitása

Invoice HUB D 1-3

1.490.000 Ft-tól/év

A vállalat részére dedikált rendszert biztosítunk, ahol a saját igényeinek megfelelő folyamatok alakíthatók ki

Invoice HUB D – E

egyedi ajánlat

Testre szabott ajánlatot adunk egyedi igényeire

                       
Termékcsomag Funkcionalitás Éves díj (e Ft) Kimenő/bejövő számla száma maximum Maximum felhasználó-szám Melyik szolgáltatáson fut/infrastruktúrán fut Folyamatok testre szabási lehetősége Több entitás integrált kezelése Magas rendelkezésre állású üzemeltetés támogatása Telepített verzió egyszeri licenc díj (e Ft) 2. évtől támogatási költség  
Invoice HUB Free Csak bejövő számlák 0     Felhő szolgáltatás a Partner HUB Zrt által nyújtott infrastruktúrán       nem elérhető N/A  
Invoice HUB S Kimenő és bejövő számlázás 299 3 000 3 Felhő szolgáltatás a Partner HUB Zrt által nyújtott infrastruktúrán       nem elérhető N/A  
Invoice HUB M Kimenő és bejövő számlázás 599 8 000 5 Felhő szolgáltatás a Partner HUB Zrt által nyújtott infrastruktúrán       nem elérhető N/A  
Invoice HUB D-1 Kimenő és bejövő számlázás 1 490 25 000 N/A Dedikált felhő infrastruktúra x     2400 20%  
Invoice HUB D-2 Kimenő és bejövő számlázás 1 890 45 000 N/A Dedikált felhő infrastruktúra x x   3900 20%  
Invoice HUB D-3 Kimenő és bejövő számlázás 2 490 65 000 N/A Dedikált felhő infrastruktúra x x x 4900 20%  
Invoice HUB D Egyedi Kimenő és bejövő számlázás egyedi egyedi egyedi Dedikált felhő infrastruktúra x x x egyedi egyedi  
                       
                       

Partnereink

Számlabefogadás

E-számla befogadás, számlabefogadás digitálisan

Mit kezdjünk a hozzánk érkező elektronikus számlával? 

Sok vállalat esetén visszatartó erő az elektronikus számlák befogadásában, hogy az elektronikus
számlák digitális feldolgozása és archiválása még nem megoldott, illetve a kapott elektronikus
számlák aránya alacsony:  

  • az elektronikus számlák feldolgozása is papír alapon működik, mert nem tudják kezelni a különböző elektronikus számlaformátumokat 
  • a papír alapú számlák feldolgozását nem tudják digitalizálni 
  • a számlaadatok és a számlakép „külön életet él”
  • a digitális archiválásnak nincsenek meg az informatikai és folyamatszabályozási feltételei.

Az Invoice HUB hatékony és egyszerű egycsatornás számlafeldolgozás, mindenfajta számlára

Az Invoice HUB -bal a fent felsorolt problémák kezelésére kínálunk hatékony eszközt és
megoldást, úgy hogy minden típusú (e-számla, papír, pdf számla) számla feldolgozását a lehető
legnagyobb mértékben automatizáljuk.

Egycsatornás számlabefogadás

Az Invoice HUB segítségével a bejövő számlák egy csatornába terelhetők, amivel a számlabefogadási
folyamat nagymértékben egyszerűsödik: az összes számla egy dedikált e-mail címre (inbox) érkezik
meg, ahol a számlák rendszerbe történő befogadása vagy elutasítása történik meg. 
Ennek abból a szempontból van jelentősége, hogy a számlaadatok nem kerülnek be a könyvelési
rendszerbe addig, amíg a formai validáció és jóváhagyás nem történik meg, vagy a rendelés-szám
alapján nem történik ellenőrzés. Ezzel a hibás számlák aránya és ezek kezelésére fordított idő
minimalizálható.

Elektronikus számlák digitális feldolgozása

  • Az Invoice HUB megoldást kínál az elektronikus számlák digitális feldolgozására: a magyarországi legelterjedtebb számlázókból érkező (pl. számlázz.hu, Billingo, OTP eBIZ, vagy más NAV xml-t tartalmazó) számla esetén a megoldás tétel szinten előtölti a számla-adatok rögzítésére szolgáló űrlapot. Ebben az esetben csak ellenőrizni kell a kinyert számla adatokat, majd egy kattintással jóváhagyni ezeket.
  • Amennyiben jelentős számú elektronikus számla érkezik egy szállítótól, de az nem a NAV xml-t ad (pl. külföldi szállító), úgy lehetőség van ezen egyedi számlaformátumok konvertálására plusz szolgáltatás keretében.

Papír és adatot nem tartalmazó pdf számlák digitális feldolgozása

A NAV adatszolgáltatás új API-ja lehetővé teszi, hogy a vállalkozás a szállítói számlák adatait lekérdezze a NAV-tól automatikusan. 2020. július 1-től ez az összes számlára kiterjed (minden, belföldi adóalany (vállalkozás) felé kiállított számlát érint), tehát a szállítói számlák adatbevitelénél a pdf és papír alapú számlák adatai is rendelkezésre állnak a TERMÉK használatával. 

Amennyiben belföldi xml-t nem tartalmazó pdf vagy papír számlát kell befogadni, a számla számának megadásával a számla teljes NAV-hoz beküldött adattartalma előtöltődik az űrlapon. 

Teljes számlalista adatokkal és számlaképpel együtt 

Az Invoice HUB segítségével könnyen áttekinthető a bejövő számlák listája, a számlák kereshetők egyszerű vagy összetett kereséssel (számla száma, számla azonosítója, partner és dátum vagy fizetettségi állapot szerint). 

Az egyes számlák tekintetében az Invoice HUB megmutatja a legfontosabb számlaadatokat (pl. számla száma, számla azonosítója, partner és dátum vagy fizetettségi állapot) a lista nézetben. A számlához kapcsolódó teljes adattartalom és a számlakép a lista nézetben a számlára kattintva érhető el. A számlához megjegyzést lehet fűzni a munkatársak vagy könyvelő számára. 

ERP integráció

A számlaadatok bevitelével/jóváhagyásával az összes számlaadat automatikusan bekerül az ERP rendszerbe egy API hívás implementálásával és az adatok ERP szerinti adatigényére való konvertálásával, nincs szükség további adatbevitelre. Az ERP integrációhoz szükséges API hívás és dokumentáció EZEN A LINKEN található. 

Elektronikus számlaküldés

Az Ön által használt ERP rendszer(ek) részére egy API réteget biztosítunk, amely lehetővé teszi, hogy a kiállított számlák adatait, számlaképét (PDF formátumban), és az elektronikus kézbesítés címzettjeit átadhassák az Invoice HUB rendszerbe. Az ERP integrációhoz szükséges API hívás és dokumentáció EZEN A LINKEN található. 

Amennyiben a cég által használt ERP nem biztosít lehetőséget a pdf formátum előállítására, abban az esetben az Invoice HUB is képes a számlakép generálására. 

Az adatok fogadását követően az Invoice HUB elvégzi azok validációját, áttranszformálja a kapott számla adatokat a nemzetközi szabványként is elfogadott UBL 2.1-es számlaformátumba, majd átadja azokat a hitelesítő rendszer számára, amely elvégzi a pdf állomány elektronikus aláírását és időbélyegzését. 

Ezt követően az API paraméterként átadott e-mail címekre továbbítja a rendszer az elkészült elektronikus számlákat és azok metaadatait is. Amennyiben a címzett a rendszer felhasználója, a számla a befogadói fiókjába kerül, míg külső felhasználó esetén egy konfigurálható e-mail szöveggel ellátott üzenetet kap a hitelesített számlakép csatolásával. 

Az e-számla kibocsátásához tartoznak azok az adminisztrátori nézetek, logok, amelyek segítenek a rendszer teljes körű üzemeltetésében, valamint azok a felhasználói interfészek, amelyek az alap üzleti igények kiszolgálására készültek. 

NAV online adatkapcsolat 

A NAV online adatkapcsolat biztosított a rendszerben, opcionálisan igénybe vehető, akár külön szolgáltatásként is.  

Digitális archívum 

Az Invoice HUB része a digitális archívum, amely teljes körű megoldást ad mind az elektronikus, mind a papír számlák digitális archiválására. A digitális archívum műszakilag eleget tesz az archiválásra vonatkozó jogszabályoknak a cég által készített belső szabályozásokkal együtt. 

A számla befogadás során az elektronikus aláírást ellenőrizzük, ennek eredményét a felhasználó számára megjelenítjük. Az ellenőrzésnek köszönhetően a rendszer képes lesz automatikusan eldönteni, hogy az archívumba helyezés során szükséges-e elektronikusan aláírni és időbélyegezni az adott dokumentumot, vagy változatlan formában kerülhet az archívumba.  

A számla befogadásával a számla adatok és a számla kép a felhasználó által megadott archív tárba kerül. 

Az archívumban a bejövő számlák listája az archiválásra vonatkozó fontosabb információkat jeleníti meg (mikor került archiválásra a dokumentum, ki által lett aláírva, mi az archiválás státusza, felül van e hitelesítve, stb.). Az archivált számlák adatait és képeit az Invoice HUB felületén meg lehet tekinteni. A számlák listázása és kereshetősége egyszerű és gyors. 

SZERZŐDÉS SZÁMA:

2020-1.1.1-KKV-START-2020-00290

SZERZŐDÉS CÍME:

Charlie-India platform technológiai disztribúciójának kialakítása

SZERZŐDŐ NEVE:

Partner Hub Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Támogatás összege (Ft) 19 997 280

Összköltség (Ft)               33 328 800

A projekt összefoglalója:

A Charlie-India egy teljes funkcionalitású online számlázási és számlabefogadási szolgáltatás nyújtására alkalmas üzleti kiterjesztés, amellyel számlamenedzsment szolgáltatások nyújthatók és építhetők be nagyvállalatok vagy KKV-k rendszereibe. A termék innovációjának lényege, hogy mind az egyedi számlázási megoldásokat, mind az elektronikus számlák küldését és fogadását rendkívül rugalmasan tudja kezelni annak érdekében, hogy a számlaadatok digitálisan elérhetők és feldolgozhatók legyenek.

A Charlie-India platformmal digitalizálni és konszolidálni lehet a számlázási és dokumentumkezelési folyamatokat a vállalkozások határain belül és kívül, függetlenül attól, hogy az adott vállalat milyen egyéb számlázási / számviteli / ERP rendszereket használ, illetve milyen formátumúak a beérkező számlák.

A rendszerben általánosan is megvalósítható különböző típusú és azonosítású adatok (dokumentumok) létrehozása, tárolása, kézbesítése és/vagy befogadása, valamint a hozzáférések biztosítása regisztrált felhasználók számára (pl. szerződések, teljesítési igazolások, ajánlatok kezelése).

Jelen projekt célja a vállalat vezető, fentiekben bemutatott innovatív termékének továbbfejlesztése, egy üzletileg is hasznosítható és megtérülő, új termék és szolgáltatás létrehozása, ezáltal az elmúlt években megkezdett piacorientált, innovációs tevékenység folytatása.

A vállalat célja, hogy a Charlie-India vállalati és banki termék értékesítésén túl létrehozzon egy önálló technológiai disztribúciós terméket, amely könnyen alkalmazható lesz szoftveralkalmazásként független szoftverfejlesztők számára.

Az alkalmazás értékesítésének segítségével a szoftverfejlesztők könnyen és gyorsan tudják majd beépíteni a fejlesztési folyamatokba a számlázási alkalmazásokat azáltal, hogy nem kell a bonyolult háttérműveleteket létrehozni, kizárólag frontend fejlesztési kompetenciával is végrehajtható a számlázási megoldás integrációja, ezzel kevesebb erőforrással, költséghatékony megoldások születnek.